Firma
Każdy z nas zapewne zna powiedzenie jak cię widzą, tak cię piszą. Ta stara prawda doskonale odzwierciedla także realia funkcjonujące na rynku. Dlatego w myśl tej zasady nie należy szczędzić starań w dbałości o wizerunek firmy. Spójne materiały przyczynią się do budowania rozpoznawalności twojej marki, a ich wysoki standard pozwoli domniemywać o wysokiej jakości świadczonych przez ciebie usług.
Czego możesz potrzebować? Oto kilka propozycji:
Logotyp

Wizytówki
Konieczne na start. Estetyczny i niebanalny bilet wizytowy z podstawowymi danymi do kontaktu to niezbędny element kończący każdą rozmowę z nowym klientem.
Korespondencja
Papier korespondencyjny – tradycyjny czy cyfrowy – to elegancja i szyk, który niewiele kosztuje, a pozostawia dobre wrażenie. Do tego koperta z logotypem i możesz mieć pewność, że twoja korespondencja nie zginie w tłumie. Korespondencję papierową możesz dodatkowo opatrzyć oryginalną pieczęcią lub tłoczeniem.
Teczka ofertowa
Teczka zarobi na twoje kolejne pięć punktów. Pełni funkcję organizacyjną, ale można jej powierzyć dodatkowe role. Może być nośnikiem ważnych informacji, przedstawiać ofertę, historię czy idee twojej firmy.
Ulotki, foldery, katalogi
To forma ładnie i zgrabnie przedstawionej oferty, która pracuje sama, albo wspomaga rozmowę biznesową. Jej przejrzystość, elegancja i staranne wykonanie mogą dodać prestiżu twoim produktom czy usługom.
Przestrzeń Internetowa
To podstawowe źródło informacji na temat twojej działalności. Czytelna i ładna strona www, grafika informacyjna wykorzystywana w portalach społecznościowych czy banery reklamowe funkcjonujące w przestrzeni Internetu mogą być trampoliną dla sukcesu twojej firmy.
Dobra kawa to podstawa
Sami lubimy kawę i wiemy jak bardzo potrafi umilić czas pracy. Aromat kawy jest niewątpliwie urzekający, może oswoić najbardziej twardego klienta.
Naszych Klientów częstujemy wyśmienitą kawą paloną w najprawdopodobniej najlepszej palarni kawy na Półkuli Północnej.
